Berichtgeving 27 november 2021

Per zondag 28 november gelden er nieuwe coronamaatregelen. Wij laten activiteiten tot 17.00 uur volgens ons regulier rooster doorgaan. Daarna zijn onze accommodaties helaas gesloten. Momenteel zijn wij hard bezig met alle aanpassingen en we informeren onze gasten zo snel mogelijk.

Let op: Onderstaande antwoorden zijn gebaseerd op regelgeving vanuit de Overheid en kunnen tussentijds worden aangepast. Het kan voorkomen dat er op een Feel Fit Center afwijkende maatregelen zijn, dit is dan afgestemd in overleg met de gemeente. Bij twijfel neem je contact op met jouw Feel Fit Center accommodatie.

Algemeen

Zijn jullie geopend?

Ja, wij zijn geopend.

Naar aanleiding van de persconferentie van 26 november, hanteren wij vanaf zondag 28 november tot en met zaterdag 18 december 2021 andere sluitingstijden.

Al onze accommodaties sluiten vanaf zondag 28 november om 17.00 uur.

Wij proberen zo snel mogelijk onze roosters aan te passen om zoveel mogelijk activiteiten doorgang te geven.

Moet ik een coronatoegangsbewijs laten zien?

Ben je 18 jaar of ouder? Dan dien je bij het betreden van de sportruimte en kleedkamers (zwembad, sporthal, fitness, schaatsbaan) een coronatoegangsbewijs te tonen i.c.m. een geldig ID-bewijs. Binnen deze ruimtes gelden verder geen beperkingen: geen 1,5 meter en ook geen mondkapje. 

Bij het betreden van de algemene ruimte (oftewel publiek toegankelijke ruimte) dien je een mondkapje te dragen. Dit geldt voor iedereen vanaf 13 jaar. 

Ook de 1,5 meter maatregel is weer van kracht voor alle volwassenen vanaf 18 jaar.

Moet ik een mondkapje dragen en is de 1,5meter maatregel weer van kracht?

Bij het betreden van en verplaatsen binnen de locatie is een mondkapje verplicht. Dit geldt voor iedereen vanaf 13 jaar. Ook is het verplicht om 1,5 meter afstand van elkaar te houden.

Alleen als je ergens plaatsneemt of aan het sporten bent mag je mondkapje af. 

Waar moet ik op letten als ik binnen wil komen fitnessen?

Ben je 18 jaar of ouder? Dan dien je bij het betreden van de kleedkamers al een coronatoegangsbewijs te tonen i.c.m. een geldig ID-bewijs. 

Binnen onze locatie is de 1,5 meter maatregel weer van kracht en is een mondkapje verplicht bij verplaatsing binnen de locatie. Alleen als je ergens plaatsneemt of aan het sporten bent mag je mondkapje af. 

Waar moet ik op letten als ik wil komen zwemmen?

Ben je 18 jaar of ouder? Dan dien je bij het betreden van de kleedkamers al een coronatoegangsbewijs te tonen i.c.m. een geldig ID-bewijs. 

Binnen onze locatie is de 1,5 meter maatregel weer van kracht en is een mondkapje verplicht bij verplaatsing binnen de locatie. Alleen als je ergens plaatsneemt of aan het sporten bent mag je mondkapje af. 

Waar moet ik op letten bij het betreden van de horeca?

In onze horeca gelden de volgende maatregelen:

  • Ben je 13 jaar of ouder? Dan dien je bij het betreden van de horeca een coronatoegangsbewijs te tonen. Vanaf 14 jaar dien je ook een geldig ID-bewijs te tonen. Deze maatregel is ook van toepassing voor het betreden van buiten terrassen.
  • Horeca sluit om 17.00 uur
  • Mondkapje is bij verplaatsing verplicht
  • Vaste zitplaats verplicht
  • Volwassenen houden 1,5 meter afstand van elkaar.

Gaan alle activiteiten gewoon door?

We proberen alle activiteiten volgens het normale lesrooster en de normale openingstijden te laten plaatsvinden.

Ook worden er extra activiteiten aangeboden tussen 05.00 en 17.00 uur.

Voor een volledig overzicht van het lesrooster klik je hier. 

Voor een volledig overzicht van de openingstijden klik je hier. 

Wat als ik niet meer wil komen sporten?

Helaas, dat vinden we erg jammer natuurlijk!

Neem even contact met op met de betreffende accommodatievia de receptie, telefonisch, per mail of maak een terugbel verzoek op onze website (https://www.feelfitcenter.nl/bel-mij-terug/ ) en dan bespreken we graag de mogelijkheden met je. 

Ik heb een afspraak bij de fysiotherapeut of een andere specialist binnen Feel Fit Center, gaan deze afspraken weer door?

Vanwege de aangepaste coronamaatregelen adviseren we je om rechtstreeks bij de dienstverlener navraag te doen.

Wanneer je twijfelt en je een afspraak hebt bij één van onze huurders dan vragen we je contact op te nemen met de betreffende huurder.  

Hoe staat het met lessen die via verenigingen gevolgd worden?

We adviseren je om rechtstreeks bij de vereniging navraag te doen.

Zwemles (Zwem ABC)

Routing zwembad Zwem ABC

Dit zijn onze maatregelen met betrekking tot de routing voor de zwemlessen:

  • blijft via de ‘normale’ weg plaatsvinden. Ouders/verzorgers brengen de kinderen tot op de zwemzaal (i.v.m. veiligheid) volgens het ‘kiss&ride” principe. Helaas is blijven kijken niet mogelijk.
  • Voor het betreden van kleedkamers en zwemzaal is het nodig om, vanaf 18 jaar, ook een coronatoegangsbewijs te tonen. 
  • Voor het betreden van de horeca geldt bovenstaande regel vanaf 13 jaar  en vanaf 14 jaar i.c.m een geldig ID-bewijs 
  • Vanaf 13 jaar draag je een mondkapje bij het verplaatsen binnen de locatie.
  • Geen zwemlessen meer na 17.00 uur. Ouders/verzorgers worden hierover geïnformeerd per e-mail.

Wij doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te informeren. We willen jullie vragen de e-mail af te wachten en met jullie vragen te wachten totdat de e-mail is verzonden. Op dit moment zijn wij druk bezig met het plannen en omzetten van onze roosters en zwemlestijden.

Hoe staat het met diplomazwemmen?

Helaas mag er geen publiek meer op de zwemzaal aanwezig zijn bij het diplomazwemmen.

Afhankelijk van de accommodatie kan je het kind vanaf de horeca/publieke ruimte wel zien zwemmen. In de horeca dien je dan ook een coronatoegangsbewijs i.c.m. een geldig ID-bewijs te laten zien.

Waar moet ik op letten bij Baby- Peuterzwemmen en Survivalzwemles?

Ben je 18 jaar of ouder? Dan dien je bij het betreden van de zwemzaal en kleedkamers een coronatoegangsbewijs te tonen i.c.m. een geldig ID-bewijs.

Binnen onze locatie is de 1,5 meter maatregel weer van kracht en is een mondkapje verplicht bij verplaatsing binnen de locatie. Alleen als je ergens plaatsneemt of aan het sporten bent mag je mondkapje af. 

Wij doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te informeren. we willen jullie vragen de e-mail af te wachten en met jullie vragen te wachten totdat de e-mail is verzonden. Op dit moment zijn wij druk bezig met het plannen en omzetten van onze roosters en zwemlestijden.

Zijn jullie bereikbaar voor vragen?

Momenteel zijn we telefonisch bereikbaar. Bij geen gehoor kun je vragen mailen naar je accommodatie. De gegevens hiervoor kun je vinden op https://www.feelfitcenter.nl/contact/. We proberen zo snel mogelijk te reageren.

Wil je graag teruggebeld worden? Dan kun je gebruikmaken van deze link: https://www.feelfitcenter.nl/bel-mij-terug/ We proberen zo snel mogelijk te reageren.

Reserveren via sportivity-app

Hoe kan ik reserveren via de Sportivity-app

Het reserveren van een activiteit gaat via de Sportivity-app. Klik hier voor meer uitleg

Cashless

Cashless

Binnen onze locaties wordt al veelvuldig gebruik gemaakt van betaling per pin of incasso. De volgende stap is om volledig over te gaan naar cashless. Dit past ook helemaal bij de huidige tijd en hiermee creëren we een veilige omgeving voor ons personeel en voor onze gasten.

Wij mogen er als bedrijf voor kiezen om geen contant geld aan te nemen (voor overheden is dit anders). Ook al is contant geld een wettig betaalmiddel, dan nog kunnen wij hiervan afwijken (zoals openbaar vervoerbedrijven en veel horecabedrijven nu ook al doen). We hebben deze overgang zorgvuldig voorbereid en geïnventariseerd welke uitdagingen hier eventueel mee gepaard gaan.

Betalen bij Feel Fit Center kan via incasso (abonnementen), per pin of met je telefoon.
Voor onze Feel Fit Center pashouders kan een bedrag op de pas worden gezet, wat kan worden gebruikt in de horeca. Op deze manier kunnen ook onze kleine gasten toch een drankje, snoepje, ijsje of frietje halen als ze bij ons komen recreëren.

Wij hopen dan ook dat jij ook de voordelen ziet voor onze organisatie en vooral voor de veiligheid van onze medewerkers. Wij zullen er alles aan doen om deze overgang voor onze gasten goed te laten verlopen.